Saturday, 21 December 2013

Saya dan Kesayangan Saya

Assalamualaikum w.t.b

Hari ke 2- Entry#1

Saya- Nurul Ain Roslan, ibu kepada 2 org anak.  Buat masa sekarang, next time mungkin bertambah kot.. Isteri kepada seorang lelaki macho sebelah saya tu..Macho ke? Mesti lah, pada saya cik abang saya la paling hensem n macho.. Sebelah tu Puteri kesayangan Nurul Aina Zakiyyah. Cik Aina yang peramah dan bijak.

Ni dia Cik Aina Zakiyyah kami, bercakap macam org besar, bijak, peramah. Baik, cantik, solehah, manja..semua lah. (yang baik je la). Lagu kegemaran 1,2,3 sayang semua, cerita kegemaran Upin Ipin. Suka makan buah. Semua jenis buah. Terutama rambutan, mangga dan durian. Sehari tak de budak comel ni senyap rumah. (selalu ikut ayah dia g keje.)
 

 Ni pulak putera kesayangan mummy dan ayah, Iman Naufal. Comel, mata bulat, popular dikalangan anak2 dara sedara belah ayah dan mummy. huhuhu..comel sangat. Manja, cerdik, dah pandai berjalan berumur setahun sebulan. Yang ni manja dengan mummy. Masih menyusu badan. Makan kegemaran nasi goreng,mee goreng, nasi minyak..(g kenduri makan banyak) Kalau gathering dgn family, mummy sgt free sebab semua org nak pegang dia. Relaks mummy. Lagu kegemaran alif ba ta, cerita kegemaran Upin Ipin.



Alhamdulillah, sangat bersyukur dengan kurniaan Tuhan ni. Semoga menjadi Insan yang berbakti kepada mummy dan ayah. Love u so much.. K la t sambung lagi

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen dan Cadangan Anda