Friday 6 December 2013

Set Shaklee Untuk Rawatan Ekzema

Assalamualaikum..

Ekzema adalah salah satu penyakit alahan. Saya secara personally tidak pernah mengalaminya. Malah anak-anak pun tak pernah lagi kena penyakit ni. Tapi Ekzema ni mudah terjadi pada kanak -kanak dan bayi. Dari pengalaman anak kawan-kawan saya, memang kesian. Gatal pas tu berair. Kalau saya anak-anak kena gigit nyamuk pun saya geram. Inikan pula tengok anak-anak yang kena ekzema ni. Kesian sungguh.

Kalau pergi klinik, doktor akan bagi ubat gatal @steroid (yang sapunye) untuk hilangkan ekzema tu. Tapi steroid ni tak elok dan bagi banyak kesan buruk kepada badan. Seperti pengalaman kawan office saya dulu, kena ekzema dari kecil, dan bergantung pada steroid untuk hilangkan gatal-gatal tu. Bila tak sapu mula la naik gatal-gatal satu badan. Kesian sangat. Orang nya cantik. Tapi di sebalik tu tersimpan satu penderitaan yang maha hebat.

Jadi pada yang mengalami masalah ni, saya nak cadangkan Set Ekzema ini untuk rawatan ekzema.



Set ni terdiri dari 

  • Vitamin E
Fungsi Vitamin E untuk melicinkan kulit dan mengeringkan luka-luka ekzema. Mengikut pengalaman sahabat saya yang anak nye mengalami ekzema, sapu je ia pada luka tu supaya cepat kering. Bila ada bintik berair mula naik, sapu pada bintik tu . Vitamin E Shaklee, bagusnya dia mengandungi ekstrak biji anggur. Ekstrak biji anggur inilah yang membuatkan Vitamin E Shaklee cepat nampak kesan dan meningkatkan efisiensi nya.

One more thing, Vitamin E juga akan mengelakkan luka terkena jangkitan bakteria. Dia memang diformulakan untuk memperbaiki sel kulit supaya cepat sembuh. dan juga membantu meningkatkan immune sistem yang bertindak melawan ekzema tu.
 
  •   Omega Guard
Omega Guard bertindak memastikan kulit untuk kekal lembap. Untuk Ekzema, kulit tidak boleh kering, nanti luka akan jadi pedih dan gatal. Omega Guard dan ESP boleh mengelakkan Ekzema naik satu badan. Ia merawat kulit dari dalam. Sahabat saya tu bagi anak dia makan Omega Guard dan ESP. Menurut beliau, kalau miss, mesti naik kat kulit dan badan.


  • ESP
ESP atau Energising Suy Protein ni berfungsi untuk membantu menghasilkan sel kulit yang sihat. Bila kulit luka akibat ekzema, sel kulit akan rosak. Jadi ESP membantu mempercepatkan penghasilan sel kulit yang cantik. 


  • Herbal Blend
Mengikut pengalaman sahabat saya ni, dia sapu luka anak dia tu Herbal Blend dulu. Herbal Blend ni melegakan  gatal and pedih-pedih luka tu. Ia memberikan rasa sejuk, then gatal dan pedih pun hilang.

Lepas 5 hari guna kan set Ekzema ni, Alhamdulillah, luka ekzema anak sahabat saya tu pulih tanpa meninggalkan sebarang parut. HEBAT kn??




Kalau berminat untuk ,mendapatkan SET EKZEMA ni boleh submit order kat SINI atau
 
Sila hubungi saya


NURUL AIN ROSLAN 

SID#919305
sms/whatsapp 0164115145
klik di nama untuk cari saya di facebook



No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen dan Cadangan Anda